امکانات ژیکال

اجازه بدهید حرفه ای بودن شما را همه بدانند!

پشتیبانی هفت روز هفته

مقرون به صرفه

امن و قابل اطمینان

توسعه پذیر

خطوط ثابت تهران با داخلی‌های متعدد

خطوط ثابت تهران با داخلی‌های متعدد

برای گسترش کسب و کار، خط تلفن ثابت تهران می تواند گزینه ی مهم و تاثیرگذاری باشد. خرید تعداد خطوط و تعریف تعداد داخلی ها به اختیار مشترک است. 

این خطوط ثابت هشت رقمی تهران با انعطاف پذیری بالایی می توانند هم به تلفن های ثابت و هم به تلفن های همراه انتقال داده شود تا مشترک بتواند در هر زمان و با کمترین هزینه پاسخگوی تماس های خود باشد.

تعداد داخلی ها با توجه به نیاز و درخواست مشترک تعریف می شود و محدودیتی در تعداد آن وجود ندارد.

خطوط یک طرفه

خطوط یک طرفه

خطوط ثابت تهران با پیش شماره ۴، خطوطی هستند هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی در اختیار مشترک قرار می گیرد. دارای تماس یکطرفه (ورودی) می باشد. و در سرویس های چابک ارائه می شود که دارای خدمات متنوع از جمله تعداد کانال تماس همزمان نامحدود، تلفن گویا، داخلی، انتقال تماس، پنل گزارشات، صندوق صوتی، تنظیم شیفت زمانی، دریافت فکس به ایمیل و ... به صورت رایگان می باشد. همچنین مشترکین می توانند درخواست خدمات حرفه ای مثل صف، نظر سنجی، داخلی و انتقال تماس مازاد و ... داشته باشند.

خطوط دو طرفه( تماس خروجی)

خطوط دو طرفه( تماس خروجی)

خطوط ثابت تهران با پیش شماره 9، خطوطی هستند که مالکیت دائمی حقوقی آن در اختیار مشترکین قرار می گیرد. این خطوط دارای تماس دوطرفه (ورودی _ خروجی) می باشد. و در سرویس کارآمد و سرویس های مجازی ارائه می شود، که بسته به سرویس انتخابی دارای خدمات متنوعی از جمله ضبط مکالمات، پنل مدیریتی، تماس همزمان به تعداد کانال ها، تلفن گویا، داخلی، انتقال تماس، پنل گزارشات، صندوق صوتی، تنظیم شیفت زمانی و ... به صورت رایگان می باشد. همچنین مشترکین می توانند درخواست خدمات حرفه ای مثل صف، نظر سنجی، داخلی و انتقال تماس مازاد و ... داشته باشند.

تلفن گویا (IVR)

ساده -( 1 لایه، 5 مقصد)

راهنمایی تماس گیرنده با استفاده از یک فهرست انتخاب صوتی ساده می‏تواند پاسخگویی هر کسب و کار را به صورت چشمگیری بهبود ببخشد. شما در این قابلیت می توانید یک پیغام برای تماس گیرنده پخش نمایید و تماس گیرنده با توجه به نیاز خود عدد 1 تا 5 را وارد می کند، با توجه به تعاریف یکی از 5 پاسخگوی شما می تواند به تماس گیرنده پاسخ دهند.

تو در تو - ( ۳ لایه ۵ مقصد)

در کسب و کارهای بزرگتر یک منوی ساده با توجه حجم تماس هایش و تعداد زیاد پاسخگو ها نمی تواند نیاز آنها را برطرف نماید. یک منوی صوتی تو در تو با 3 لایه که در هر لایه 5 مقصد مشخص شود می تواند در نهایت 125 حالت متفاوت برای پاسخگو های شما ایجاد نماید.

دفتر مجازی خود را بسازید
تلفن گویا (IVR)
انتقال تماس

انتقال تماس

در صورتی که پاسخگوی شما بخواهد با موبایل خود یا تلفن ثابت دیگری به تماس ها پاسخ دهد، با انتقال تماس می تواند این کار را برای او انجام دهید. در این قابلیت تماس گیرنده پس از شنیدن منوی صوتی گزینه ها یا داخلی های مورد نظر خود را وارد می کند، در هنگامی که وی با شنیدن موسیقی منتظر پاسخگویی می باشد ژیکال با خط دیگری شماره پاسخگوی شما را شماره گیری می کند و پس از پاسخگویی تماس گیرنده را به صورت خودکار به پاسخگو وصل می کند.

پنل دریافت فکس

دریافت فکس توسط پنل اینترنتی مجزا با استفاده از خطوط شما این قابلیت را برای شما فراهم می کند که به راحت ترین شیوه اقدام به دریافت مدیریت فکس های خود نمایید. به جای دریافت فکس با دستگاه گیرنده، می توان با وصل شدن به سرور فکس ها را در ایمیل خود دریافت کنید.

پنل دریافت فکس

مطالب وبلاگ

دفاتر مجازی و چالش‌های قانونی!

دفاتر مجازی و چالش‌های قانونی!

دفاتر مجازی و چالش‌های قانونی! با رشد کسب‌وکارهای نوپا و چابک در سایه پیشرفت فناوری...

ویپ چیست؟

ویپ چیست؟

Voip مخفف کلمه Voice Over Internet Protocol ، به معنای انتقال صدا برروی پروتکل اینترنت...

ژیکال در بیست و پنجمین نمایشگاه  الکامپ

ژیکال در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

امسال نیز در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ میزبان شما عزیزان در غرفه مرکز تلفن مجازی...

انتقال تماس در مرکز تلفن ژیکال

انتقال تماس در مرکز تلفن ژیکال

انتقال تماس Call Forwarding همان انتقال تماس از یک شماره به شماره تماس دیگر است. با انتقال...

تلفن گویا

تلفن گویا

زمانی که شما با یک سازمان و یا شرکت تماس می گیرید ، با صدای ضبط شده ای مواجه خواهید شد که...

صف تماس در تلفن اینترنتی

صف تماس در تلفن اینترنتی

یک صف تماس یک حافظه از تماس ها می باشد که نیاز است پاسخ داده شود. وقتی یک تماس به طور...