درباره خط مجازی بیشتر بدانیم

تلفن مجازی خط ثابتی است که از سوی شرکت خدمات دهنده در حوزه تلفن مجازی از مخابرات خریداری می شود و این شرکت ها با رعایت موازین و محدودیت های مخابرات آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.
درباره خط مجازی بیشتر بدانیم

اعتماد مهم ترین کلیدواژه در بازار است. یک کسب و کار به شرطی می تواند در بازار بماند و جهتی رو به جلو داشته باشد که اعتماد بیشتری را در میان کاربران محصول یا خدمات خود ایجاد کند و مشتریان وفاداری پیدا کند. این اعتماد علاوه براینکه از طریق کیفیت محصول و خدمات به دست می آید، با ایجاد بستر ارتباطی امن بین صاحبان کسب و کار و مشتریان تقویت می شود و ماندگار می ماند.

یکی از مهمترین و اولیه ترین نیاز های یک کسب و کار داشتن تلفن ثابت است. امروزه با گسترش کسب و کارهای غیرحضوری و باب شدن خریدهای انلاین و تلاش برای صرفه جویی در وقت مراودات حضوری بسیار کمتر از قبل شده و  آنچه یک کسب و کار را معرفی می کند، دیگر مراجعه ی حضوری و قرارهای ملاقات نیست بلکه چهره ایست که یک کسب و کار از تجهیزات ارتباطی خود به نمایش می گذارد. تلفن ثابت یکی از ابعاد مهم ایجاد امنیت ذهنی در میان مشتریان و کاربران می باشد. اعتمادی که با شماره ی تلفن همراه به دست نمی آید و صاحب هر کسب و کاری که سودای پیشرفت را در سر دارد، می داند که ایجاد هر زیرساختی در طول زمان به صورت چند برابری سود ده می باشد.

اما چگونه و از چه راههایی می توان صاحب خط ثابت تهران شد؟

با توجه به تراکم جمعیت و ساختمانی حال حاضر در تهران گرفتن خط تلفن ثابت از مخابرات سخت می باشد، از طرفی تحرک و جابجایی یکی از دغدغه های مهم کسب و کارهاست. تلفن مجازی یکی از آن راه حل هایی است که با رعایت سرعت، تنوع خدمات و همچنین قابلیت جابجایی، بسیاری از مشکلات شرکت ها و کسب و کارهای نوپا را حل کرده است.

تلفن مجازی خط ثابتی است که از سوی شرکت خدمات دهنده در حوزه تلفن مجازی از مخابرات خریداری می شود و این شرکت ها با رعایت موازین و محدودیت های مخابرات آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. روی این خطوط خدماتی از جمله تلفن گویا، انتقال تماس، پنل فکس، صف و نظرسنجی و... ایجاد می شود و به فراخور نیاز مشتریان در اختیار آنها قرار داده می شود.

این خطوط که طی قراردادی از سوی شرکت به مشتری( که می تواند شخصیت حقیقی یا حقوقی باشد) اختصاص داده می شود و تا زمانی که همکاری دو طرفه ادامه پیدا کند این ارتباط و خط در اختیار مشتری می ماند.

اما چه کسانی می توانند از این خطوط استفاده کنند؟

  • استارتاپ ها و شرکت های نوپا که موانع مهمی در خصوص خرید یا اجاره دفتر کار دارند.
  • شرکت هایی که بخش ارتباطات تلفنی آنها با مشتریان برجسته می باشد و تعداد تماس های ورودی آنها زیاد است.
  • شرکت هایی که می خواهند مرکز تلفن منظم و قابل نظارتی داشته باشند و همه اتفاقات درون سازمان خود را رصد کنند.
دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.
 
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

شماره تماس: 41256666-021
ایمیل: info@zhicall.ir

اطلاعات بیشتر